×
Wednesday, January 19, 2022

Prodhuesit e pjesëve të automjeteve akuzohen për pengim të politikave klimatike të BE-së

January 13, 2022

Prodhuesit evropianë të pjesëve të automjeteve po minojnë përpjekjet për të dekarbonizuar sektorin e transportit duke lobuar kundër politikave të BE-së miqësore me klimën, ka pohuar një analizë e re nga influenceMap.

Analiza zbuloi se Shoqata Evropiane e Furnizuesve të Automobilave (CLEPA), një shoqatë tregtare që përfaqëson prodhuesit e pjesëve të automjeteve, dhe kompania gjermane Bosch, janë përpjekur të dobësojnë ose vonojnë politikat e BE-së të dizajnuara për të ulur emetimet e automjeteve.

Organizatave iu dha një D dhe D+, respektivisht, në vlerësimin A deri në F të InfluenceMap, që tregon “angazhimin pengues të politikës klimatike”.

Analiza është veçanërisht kritike për fushatat e organizatave kundër planeve të propozuara të BE-së për të hequr gradualisht makinat me benzinë ​​dhe naftë deri në vitin 2035, dhe promovimin e e-karburanteve si një mjet për të zgjatur jetën e automjeteve me motor me djegie të brendshme.

“Ky hulumtim nxjerr në pah përpjekjet e lobimit të politikave klimatike të një pjese shpesh të anashkaluar të zinxhirit të furnizimit të prodhimit të automjeteve. Kjo tregon se edhe pse CLEPA dhe Bosch pretendojnë se e marrin seriozisht ndryshimin e klimës, veprimet e tyre rrezikojnë të minojnë përpjekjet e politikave të BE-së për të dekarbonizuar sektorin e transportit, “tha analistja e InfluenceMap, Kalina Dmitriew.

“Pjesa më e madhe e kësaj avokimi të politikave ka mundur të ndodhë në sfond, ndërkohë që vëmendja e publikut është më e përqendruar në markat e automjeteve që përballen me konsumatorin. Nëse BE-ja do të jetë e suksesshme në dekarbonizimin e sektorit të transportit, ka të ngjarë që të gjitha pjesët e zinxhirit të furnizimit të përfshihen dhe avokimi i tyre të shqyrtohet siç duhet,” shtoi ajo.

BE-ja po shtyn për standarde më të rrepta të emetimeve në automjetet me motor me djegie të brendshme deri në vitin 2030, me një ndalim të propozuar për shitjen e automjeteve ndotëse deri në vitin 2035.

Përgjigja e industrisë

Në përgjigjet e dërguara me email në EURACTIV, si CLEPA ashtu edhe Bosch vunë në pikëpyetje kornizën e analizës.

CLEPA theksoi mbështetjen e saj për elektrifikimin e shpejtë për të arritur objektivat klimatike, por përsëriti nevojën për një skenar të “teknologjisë së përzier”, i cili do të përdorte elektrokarburantet në motorët me benzinë ​​dhe naftë, përveç nxjerrjes së automjeteve elektrike.

“Arritja e transportit neutral ndaj klimës është absolutisht thelbësore dhe ne besojmë se kjo mund të arrihet vetëm përmes një qasjeje të përzier teknologjike, duke lejuar Evropën të kalojë në një mënyrë efektive dhe efikase duke ruajtur vendet e punës, konkurrencën e BE-së dhe zgjedhjen e konsumatorit dhe përballueshmërinë,” Filipa Rio. Shefi i komunikimeve strategjike të CLEPA, tha për EURACTIV.

“Karburantet e rinovueshme të qëndrueshme duhet të stimulohen dhe të mbështeten më tej në legjislacionin e BE-së, jo vetëm për blerjet e makinave të reja, por edhe për të adresuar emetimet e 300+ milionë automjeteve në flotën e BE-së. Një tranzicion i menaxhueshëm dhe i drejtë është i nevojshëm për një Marrëveshje të Gjelbër të suksesshme,” shtoi ajo.

Joern Ebberg, zëdhënësi i Bosch për teknologjinë e automobilave, theksoi komentet e fundit të bëra nga shefat e Bosch në Festivalin e Lëvizshmërisë IAA në Mynih në vitin 2021, në të cilin kompania ra dakord me objektivat e BE-së për një reduktim prej 55% të emetimeve të CO2 nga automjetet e reja deri në vitin 2030, duke u rritur. në 100% deri në vitin 2035.

Kompania e sheh e-karburantet si një opsion të domosdoshëm në zonat në të cilat automjetet elektrike mund të jenë të vështira për t’u përdorur.

“Lëndët djegëse me karbon të ulët dhe plotësisht neutrale ndaj karbonit – të prodhuara duke përdorur energji të rinovueshme – mund të ndihmojnë flotën ekzistuese globale të automjeteve të luajë një rol në arritjen e objektivave klimatike. Lëndët djegëse alternative mund të plotësojnë lëvizshmërinë elektrike, ku zgjidhjet thjesht elektrikë të baterive (ende) përballen me sfida ekonomike ose fizike, si në kamionët e rëndë, “tha Ebberg.

“Përveç kësaj, karburantet me karbon të ulët/karbon neutral mund të përdoren në vendet në të cilat futja e elektromobilitetit do të vonohet disi si rezultat i mungesës së infrastrukturës së rimbushjes,” shtoi ai.

Humbjet e vendeve të punës

Në muajt e fundit, CLEPA ka shtuar sulmet ndaj shtytjes së BE-së për t’i dhënë fund motorit me djegie të brendshme, duke paralajmëruar se planet e BE-së për të ndaluar shitjen e automjeteve ndotëse deri në vitin 2035 do të rrezikonin gjysmë milioni vende pune në Evropë.

Sipas shoqatës tregtare, rreth 600,000 vende pune të furnizuesve të automobilave në BE mbështeten në prodhimin e motorëve me djegie të brendshme.

“Besoj se nuk ka vëmendje të mjaftueshme për sfidat që lidhen me këtë tranzicion. Theksi shpesh shkon tek pozitivet, nga të cilat ka shumë, por nuk e heq faktin që ky transformim ka të bëjë me njerëzit dhe bizneset reale, “tha Sekretari i Përgjithshëm i CLEPA Sigrid de Vries në një deklaratë.

“Ne shohim një fokus në preferencat e teknologjisë dhe jemi të shqetësuar për dimensionin social dhe rreziqet që nënvlerësohen,” shtoi ajo.

InfluenceMap e ka sfiduar këtë, duke argumentuar se një raport i Boston Consulting Group zbuloi se një tranzicion i automjeteve elektrike do të krijonte 581,000 vende të reja pune në Evropë deri në vitin 2030 – shumë më tepër se 200,000 vende pune deri në vitin 2040 të paraqitura nga CLEPA.

Nga ana e tyre, prodhuesit e automjeteve priren të jenë më të sinqertë në lidhje me shtytjen e BE-së për të hequr në thelb motorin me djegie të brendshme në të gjithë bllokun, pa dyshim duke vëzhguar vlerësimin e fundit prej 1 trilion dollarësh të prodhuesit të automjeteve elektrike Tesla.

Eunews.al

Comments are closed.