Richard Grenell: Angela Merkel e Gjermanisë dhe evolucioni tragjik i aleancës së Europës Perëndimore
Angela Merkel ka qenë Kancelare e Gjermanisë për 16 vjet. Ajo do të vizitojë Shtëpinë e Bardhë të Enjten për herë të fundit si udhëheqëse e vendit sepse po largohet nga detyra në shtator.
Unë isha me Kancelaren Merkel kur Presidenti Trump i dha asaj një turne privat në rezidencën e tij në Shtëpinë e Bardhë në 2018. Unë pashë se si Presidenti Trump përdori humor dhe fakte për ta prezantuar atë me zhgënjimin e popullit Amerikan se Gjermania refuzoi të paguante detyrimet e saj të NATO-s ndërsa bleu gjithashtu shqetësuese sasitë e gazit nga Rusia.
Megjithatë, Merkel gjithmonë përpiqej të shpjegonte pse pikërisht vendi i saj kishte një tepricë buxhetore ndërsa nuk përmbushte angazhimet e tyre financiare për mbrojtjen e NATO-s. Ajo gjithashtu nuk arriti të sqaronte pse saktësisht Gjermania po injoronte shqetësimet evropiane se ajo po ushqente kafshën e Rusisë me partneritetin e tubacionit Nord Stream 2.
Si ambasador i SHBA në Gjermani gjatë administratës Trump, unë kalova pjesën më të madhe të kohës duke u përpjekur të bindja vendin më të madh të aleatëve evropianë të Amerikës se disa nga pozicionet e tyre politike ishin të papajtueshme me një Aleancë me fytyrë Perëndimore. Ambasada Amerikane në Berlin dhe shumë Oficerë të Shërbimit të Jashtëm që shërbejnë atje dhe në pesë konsullatat e vendosura në Hamburg, Dusseldorf, Mynih, Frankfurt dhe Leipzig ndihmuan në koordinimin e përgjigjeve të SHBA ndaj spiunazhit kinez dhe rus; vjedhja e teknologjisë; marrëveshje të padrejta tregtare; vlerësime të ndryshme të kërcënimit nga Irani, Rusia dhe Kina, siguria e energjisë dhe detyrimet e NATO-s.
Unë shkova duke menduar pse qeveria gjermane nuk ndan pikëpamjen e Aleancës Perëndimore se Kremlini dhe Partia Komuniste Kineze nuk do të bashkohen përfundimisht me vlerat dhe interesat e Evropës Perëndimore. Pritja e tyre do ta bëjë më të mundshme që të dy fuqitë armiqësore të kenë sukses në margjinalizimin e mëtejshëm të Perëndimit.
Në vitin 1990, Sekretari i Përgjithshëm i NATO-s Manfred Wörner paralajmëroi se Evropa ose “kthehet përsëri në politikën e vjetër të pushtetit dhe diplomacinë e ekuilibrit të fuqisë së shekujve të kaluar ose ajo ecën përpara përgjatë rrugës që çon drejt një rendi të ri të paqes dhe lirisë”.
Fatkeqësisht për Gjermaninë, ajo interpretoi fundin e Luftës së Ftohtë si një triumf të përhershëm moral sesa një fitore strategjike që kërkonte më shumë tendencë. Dhe gjatë dekadave qëkur, qeveria gjermane u shndërrua në një makinë ekonomike Gjermani-Parë që u largua nga Perëndimi ndërsa kërkonte më shumë para dhe tregti me këdo dhe të gjithë.
Por politika amerikane është gjithashtu fajtore. Një besim naiv në universalizimin e vlerave liberale perëndimore verboi administratat e mëparshme të SHBA dhe lejoi që ekonomia më e madhe në Evropë të largohej nga Perëndimi. Klinton, Bush dhe Obama të gjithë besuan se rritja e numrit të demokracive në botë ishte e pashmangshme dhe e pakthyeshme, megjithatë ata qëndruan pranë ndërsa Gjermania ecte drejt një neutraliteti të stilit zviceran.
Në themel të disa prej këtyre sfidave qëndron besimi i vazhdueshëm në “konvergjencë”, teoria pas vitit 1989 që integrimi dhe bashkëpunimi përfundimisht i shndërrojnë të gjitha shtetet në demokraci liberale dhe ekonomi të tregut. Pavarësisht nga pushtimet e Rusisë në Gjeorgji dhe Ukrainë, vrasjet e kundërshtarëve politikë në Angli dhe Gjermani dhe kontributet e saj për gjenocidin në Siri, shpresa duket se vazhdon në Berlin se bashkëpunimi më i thellë me Moskën dhe Kinën mund të moderojë sjelljen e tyre.
Ne duhet të përdorim të gjitha levat kundër Rusisë: GrenellVideo
Rënia relative e disa aleatëve tradicionalë të SHBA dhe prishja e KB dhe institucioneve të tjera të korruptuara, detyruan administratën e Trump për të thelluar bashkëpunimin me aleatët e rinj. Kjo është pjesërisht arsyeja pse Shtetet e Bashkuara ndoqën lidhje gjithnjë e më të ngushta me Indinë, Vietnamin, Indonezinë, Emiratet e Bashkuara Arabe dhe fuqitë e tjera Euroaziatike në 2016.
Por klasa e vendosjes në Uashington, Bruksel dhe Berlin shtyn çuditërisht idenë se siguria amerikane dhe globale do të përfitonin më shumë nga mbajtja e kombeve që ndajnë interesat e SHBA në një pozicion të varësisë së përhershme. Ajo që këta lloje të OJQ-ve nuk arrijnë të kuptojnë është të forcojnë fuqinë e pavarur politike dhe ushtarake të aleatëve të tyre nuk është të vihet në dyshim vlera e tyre, por mënyra më e mirë për të siguruar lirinë e tyre të vazhdueshme.
Elitat amerikane dhe evropiane ashtu kanë vështirësi të pranojnë faktin që sot Kina dhe Rusia e konsiderojnë Evropën një shesh lojërash ekonomike dhe politike (për të mos thënë asgjë për një varësi të mundshme), jo një pol i rëndësishëm i fuqisë perëndimore. Mundësia e tyre qëndron në përçarjen relative të Bashkimit Evropian dhe në faktin se ai po humbet, jo duke fituar, anëtarë.
Nën kërkesat këmbëngulëse dhe shpesh të tensionuara të Presidentit Trump për Evropën, aleatët e Amerikës kanë treguar shenja rinovimi. Ndërsa më pak se një e treta e anëtarëve të NATO-s aktualisht përmbushin zotimin e tyre të dakorduar për Uellsin e 2014 për dy përqind të shpenzimeve të mbrojtjes, ka pasur një rritje prej 140 miliardë dollarësh për mbrojtjen e Aleancës Perëndimore që nga viti 2016.
Por ndërsa burokracitë qeveritare, media të trashëguara, transatlantistët e vetë-përshkruar dhe universitetet elitare festojnë 16 vitet e udhëheqjes së Merkel në Evropë, Aleanca është zhvendosur. Duhet të kujtohet se duhet të jetë një Aleancë Perëndimore, jo vetëm një BE-SHBA. Aleancë. Kancelari tjetër i Gjermanisë do të duhet të vendosë nëse Gjermania është me Perëndimin ose nëse do të ndjekë rrugën ekonomike të veçantë ku pretendoni se çdo vend është moralisht i barabartë. Çuditërisht, disa nga kandidatët aktualë kanë akuzuar se nuk duan të zgjedhin midis Amerikës dhe Kinës; kinezët komunistë janë shumë të lumtur ta dëgjojnë atë./ Fox News
Eunews.al